Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

dimarts, 5 de maig del 2015

La nineta Mirabelle: nova col·lecció de teles.

 Mirabelle és una nineta de Santoro, al igual que Gorjuss, però d'inspiració molt més romántica. Em recorda a les dames de meitat del segle XIX, amb trets modernistes i subrealistes, però actualitzades.

A les teles hi ha 3 nines diferents, que es repeteixen. Canvia el tamay i el marc que les envolta 
  

Només vaig vore que ja estaven a la venda, vaig anar a "Por Amor al Arte" i mireu tot el que he atessorat!!

Aquesta és la que més m'agrada: tant pel pentinat com per la vestimenta.

A aquesta, jo no li veia res d'especial, i Vero de "Por Amor la Arte", la tenda on les he comprat, en va dir que li agradada pel parxe al ull en forma de cor. Estic totalement d'acord amb ella

D'aquesta destacaria el detall al cabell.

A la tela està l'insignia de Santoro

I entre les nines, papallones revolotejant.

Vaig a fer-me un bolso i he comprat la tela verda brocada per a l'exterior

I la tela de papallones verdes i blaus per al forro.

 Vero em va mostrar vàrios complements originals de Mirabelle per a fer scrap i m'he quedat la papallona i la clau en forma de cor per a posar-los al bolso. A més a més, em va donar moltes bones idees. Gràcies Vero pel teu assessorament!!

Prompte espere publicar les fotos del meu bolso Mirabelle.

Espere els teus comentaris.

Gràcies per la teva visita





2 comentaris:

  1. Cómo me gustan las telas Ines!!! No pararía de comprar las cosas bonitas que veo. A veces me basta con desdoblarlas y mirarlas :) . Espero ver las fotos del bolso. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la visita. Estic amb el bolso i si tot va bé espere la setmana próxima disfrutar-lo.

      Besets

      Elimina