Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

dijous, 28 de maig del 2015

Cartera-moneder de xiqueta

Alegre i colorida, ha quedat la cartera-moneder que li he fet a la meva filla. La nineta és una autèntica monada, i va acompanayda de missatges d'amistat en anglés.

Per fer la cartera, he seguit el tutorial de Imaginabalorios i m'he fixat en una meva.

Per donar-li cos, he utilitzat fast2fast

 A un costat  butxaques per a posar les targetes i a l'altre el moneder de cremallera. I baix dos departamenst més. Tot organitzat i segur!!
 Detall de la tanca.

Aquesta entrada la vulc dedicar a totes les persones que fan tutorials i comparteixen amb els altres el que saben: MOLTÍSSIMES GRÀCIES.

Espere que us haga agradat. Gràcies per passar pel meu blog.


4 comentaris:

  1. Jooo Inés... no paras. El monedero es super cuco. Tu hija estará encantada. Y tienes razón, la nena es una auténtica monada con esos grandes ojos soñadores. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira qui parla. Si jo pense que tu no dorms!!! Per a mi és impossible fer tot el que tu fas. Són projectes que tinc comprats, planificats, començats o acabats. Moltes vegades només em falta fer l'entrada al blog.
      Gràcies per les teves paraules. Es vem demà al teu blog.
      Una forta abraçada

      Elimina
  2. Es una monada!!
    Artista!! Saludos.

    ResponElimina