Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

divendres, 29 de maig del 2015

Bolso " La caseta de Mirabelle"

He fet una fusió d'algunes coses que m'agraden molt: m'encanten les casetes, necessitava un bolso creuat i em vaig enamorar de la col·lecció de teles de Mirabelle.

Acabe de vore l'entrada d'Esther de Miss Ghibli i l'enllaç a RUMS i he pensat que vaig a apuntar-me. Allà vaig RUMS España !!!

I ací està el resultat: la caseta bolso de Mirabelle!!!
 
 El patró és d'una revista de Patchwork en Casa, i li he fet algunes modificacions, afegint-li, butxaques, departaments i una cremallera per tancar-lo

 I ara, moltíssimes fotos amb tots el detalls!!!










 Espere que us agrade!!!

Gràcies per passar per ací. Es vem prompte!!

8 comentaris:

  1. T'he conegut per Patcwork en casa, m'encanta el bolso. es veu que està cuidat fins l'últim detall, a més a més eixa col.lecció nosaltres la tenim en la tenda i es espectacular. Em quede per ací i a partir d'ara no vaig a perdrem res del que publiques, es tot molt bonic

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per les teves paraules!!! Estic amb tu: les teles són una passada en quant a qualitat i el disseny, nostàlgic i romàntic de la Mirabelle.

      Una abraçada

      Elimina
  2. El detalle de las mariposas al lado de la cremallera queda estupendamente. Qué sería de la Vida sin los pequeños detalles. Por cierto, esta misma tarde he comprado por fin las camisetas blancas para mi Minnie. Ya te contaré...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes vegades, sé que quan acabe un treball, encara li falta un detall, i de sobte apareixen les muses de la inspiració.
      Gràcies per les teves paraules Esther.

      Elimina
  3. Unas preciosas telas con un gran resultado. Es muy bonito Inés.
    Saluditos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De veritat que són divines i amb molta qualitat.
      Una salutació Eva

      Elimina
  4. doncs t'ha quedat mooolt bonic!!!! M'agrada molt el detall de la puntilla rematant les butxaquetes! A més a més ... que no portem sempre una bossa que es com una casa? doncs ara a gaudirla!! Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó, i a més a més: el bolso és com "llevar la casa a cuestas".Una abraçada i es vem prompte.

      Elimina