Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

diumenge, 10 de maig del 2015

Bolses per a la roba bruta a joc amb les maletes

Ens anem de viatge i he fet una bolsa per posar la roba interior bruta, a joc amb la meva maleta, i un altra per a la meva filla. Que us pareixen amigues de RUMS España?

  
La bolsa de la meva filla, en morat i verd, com el seu trolley. Una ampliació per vore els detalls.

La meva en blau fort i negre de topets blans, seguint els colors de la maleta

. Un primer pla on es poden apreciar els detalls de l'aplicació.
























Ja tornem de viatge amb les bolses plenes de roba interior per rentar.

Gràcies per la teva visita i pels teus comentaris. Fins prompte!!

9 comentaris:

  1. Muy coquetas, yo "me pido" la del biquini azul. Un abrazo Inés

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Esther. M'alegra de que t'agrade. A més a més és molt útil!
      Una abraçada també per a tu.

      Elimina
  2. Que cuques que son!!m'ho apunto a la meva llista de coses que vull copiar ;)

    ResponElimina
  3. Que bonitas!!
    Las aplicaciones son una cucada, monísimas!!!
    Biquiños!

    ResponElimina