Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

diumenge, 1 de gener del 2017

Vora quilt "Campiña Soleada"

No podria acabar millor l'any 2016: donant les últimes puntades de la vora d'aquest quilt!!!
Fa justament un any, vaig finalitzar el top.

Estic molt satisfeta del procés d'elaboració del quilt, del resultat i sobretot de l'aprenentatge. Fer la vora i observar com de bé anava quedant ha sigut molt motivador, després de la decepció de l'encoixinat.

L'encoixinat era una qüestió que escapada a les meves possibilitats, ja que el quilt és per a un llit de cos i mig i medis 270 x 220 centímetres. 

Així que a la fi, el vaig  donar a fer i no té res a vore amb el que m'esperava. Però almenys ja està encoixinat.

Altra possibilitat és girar-lo. També queda bé!

La vora l'he feta guiant-me amb aquest senzill tutorial que em va recomanar la meua amiga Esther
10 metres de vora cosits a punt amagat!!

L'etiqueta la vaig fer a la vegada que el top i és la peça que posa el punt i final a aquest meravellós projecte!!

Ara toca guardar-lo fins que la seua propietària vulga estrenar-lo.

 L'any nou porta nous projectes, i un d'ells és fer un quilt rag  d'estil camperol amb teles blaves i marrons per al meu llit.

Gràcies per la visita.

Feliç Any Nou i feliços projectes 2017!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada