Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

dijous, 19 de gener del 2017

Borsa guarda labors

 Com a regal de Nadal, vaig fer aquesta borsa de labors per a la meua sogra. Li va agradar moltíssim!!

A casa tenia de tot i va ser pensat i fet!! L'encoixinat a mà em va costar un poc perquè la guata és prou grossa i el fil no estava encerat.

La vaig fer gràcies al tutorial de Momentos de Costura. Anava seguint les indicacions, i no sé en quin moment, em vaig perdre!!! Així que la vaig acabar d'altra forma i ha quedat molt bé. 
Com Elena comenta al tutorial i podeu vore ací, és reversible.

Els detalls fan qualsevol projecte diferent i per a la borsa vaig decidir fer una aplicació d'una madeixa a punt amagat i el bordat. L'etiqueta i el botó de fet a mà rematen l'aspecte artesanal.

Per si us interessa, les teles són de Evelyn Tejidos y Moda.


 Gràcies per passar per ací i fins aviat



7 comentaris:

  1. Es muy bonita esta bolsa de labor seguro que tu suegra le dará buen uso.
    Besos

    ResponElimina
  2. Pues es muy bonita y tienes lo que estas haciendo en ese momento a mano y recogidito, seguro que a tu suegra le encanta :D
    Besote!!!!

    ResponElimina
  3. Pues no me extraña nada que le gustara porque es preciosa...el acolchado está perfecto...y la etiqueta del ovillo de lana me encanta!! en realidad me encanta todos y cada uno de los detalles de la bolsa...jeje
    Besitos

    ResponElimina
  4. Te ha quedado monisimo por fuera y por dentro, muy bonitos los detalles.
    Besos.
    Chary :)

    ResponElimina
  5. M'agrada molt com t'ha quedat, em guardo el link per si em decideixo a fer-ho.
    Besets guapa.

    ResponElimina
  6. Ya veo que cuidando a tu suegra... para que luego digan... me encanta el resultado de la combinación de telas (tengo fijación con los lunares y los cuadritos vichy). La improvisación y el toque personal es importante a la hora de hacer un proyecto. Besitos

    ResponElimina