Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

divendres, 6 de març del 2015

Maxi Bolso Gorjuss

És tan estilós i "chic", com Mª José, la seva propietària.


La niñeta Gorjuss al davant.

I un gran cor al darrera.

Els costats són arredonits i estan fets amb la tela de la col·lecció "Simply Gorjuss"

Els patrons i instruccions els podeu trovar a la revista nº 25 de "Patchwork en casa"

El model de la revista també es preciós!!

Realment és un maxi bolso!!!. Té 44x33x25 cm

Les anses li quedem molt bé.

Ací es pot apreciar el adorno de yoyó, amb una rosa roja de tela al centre i una puntilla negra al voltant.

Al darrere es pot vore l'aplicació d'un gran cor i la rosa blanca i la roja, decorant-lo

Les solapes són de la mateixa tela que els costats

Per dins té vàries butxaques per a organitzar-ho tot.

Espere que us haja agradat!. Moltes gràcies per la vostra visita.


8 comentaris:

  1. Te quedo preciosa!! vendo de "Nos vemos los viernes", me encanta tu participación con Gorjuss incluida!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies!!. Ha sigut un desafiament, i la veritat per a ser la primera vegada que faig un maxi bolso estic molt satisfeta.

    ResponElimina
  3. hola, sóc Conxita, he descobert el teu blog gràcies a patchwork en casa., i em quedo a l teu blog, per segui-te. Felicitats pel bolso gorjuss és molt original.
    Esperant també que em visitis, el meu blog és
    patchconxita.
    Salutacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Conchi:
      M'alegre de conèixer-te. Compta amb la meva visita i també m'afegiré al teu blog . M'encanta aquest món i descobrir a altres apassionades.
      Es vem als nostres blogs i els divendres al patchencasa.
      Una forta abraçada

      Elimina
  4. M'agradan molt les boses i moneders que fas! M'has donat unes quantes idees per fer servir un panel que em va enamorar de les Gorjuss...pel que veig a tu també et te enamorada aquesta nina oi?. Enhorabona pels treballs tan macos que fas!!!

    ResponElimina
  5. Moltíssimes gràcies per les teves paraules i encantada de conèixer-te!! Sóc una boja de les Gorjuss!! M'alegre que t'agraden els meus treballs i que et dónen idees.

    Gràcies per la teva visita. Espere vore't prompte

    Una forta abraçada

    ResponElimina