Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

diumenge, 22 de març del 2015

Bolset Japonés

Es pot utilitzar com un bolset xicotet de mà, com un moneder gran i inclús com a borsa per al maquillatge. Supose que l'utilitzaré com a bolso de mà aquesta primavera.

La boqueta és de 12 cm. Al davant porta una tela d'estampat floral japonés.

Al costats el blau fort combina i contrasta amb la tela japonesa.

En aquesta foto s'aprecia l'unió de les peces

Per dalt es pot vore que les peces frontals, están col·locades al contrari, per fer un efecte espill

Per dins és senzill, però té el seu encant gràcies a la trencilla bordada i la tela floral blanca.

Si vols vore tots els bolsos i moneders de boqueta que he fet visita la Gal·leria de Moneders  a l'enllaç 

Gràcies per la visita i es vem prompte a RUMS España.


13 comentaris:

  1. He visto tu bolsito en los viernes de patch en casa, me quedo por aquí. Las telas japonesas son siempre un acierto, te ha quedado muy bonito. Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies!!!. M'alegrat molt el teu comentari i continuem veient-se els divendres de patch en casa i ací al meu blog, quan vulgues

      Elimina
  2. Respostes
    1. Gràcies pel teu comentari!! Sempre em dona molt de gust saber una creació meua ha agradat.

      Elimina
  3. M'encanta! Tinc unes quantes boquilles i m'animaré a fer-ne aquest model. Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Molt bonic! El contrast de teles molt encertat. Molt bonica la tela de flors japonesa. Per cert, les unions t'han quedat molt bé, a mi sempre em costen molt.

    ResponElimina
  5. Me gusta mucho.
    Las telitas preciosas.
    Besicos.

    ResponElimina
  6. Que lindo está, buena elección de telas.

    ResponElimina
  7. Soy muy aficionada a los monederos con cierre, llevo unos cuantos, y éste me encanta ;)

    ResponElimina