Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

dimecres, 28 de setembre del 2016

Per a la meva cuina



Estic traent molt rendiment dels retalls que em donen les meves amigues i dels pantalons vaquers retirats!! Amb açò he confeccionat els dos projectes de hui: una funda de coixí i una cistella molt versàtil.

La funda és per a la meva cadira de la cuina i coordina amb el mantell que faig fer fa un temps.

M'encanta aquesta loneta amb motius de cuina!! I també com queda amb la tela blava de llunars.

 La tanca és sense cremallera, superposant dues teles.

Una cistella...

 reversible...

i molt versàtil: serveix per posar el pa,

 per posar els tovallons de paper, i de segur que per a més coses!! 

A la meva cunyada li vaig regalar una cistella-panera i va quedar encantada. Per a fer-la he seguit el vídeo-tutorial de Oh, Mother Mine

Trobareu més idees per fer amb vaquers a Reciclat: de vaquer a borsa de mà i en Segona oportunitat.

Com ho veu? Us ha agradat? Espere que també els agrade a RUMS España. Gràcies per passar per ací.





21 comentaris:

  1. La combinación de telas es ideal!! y la panera con el bolsillo del vaquero no puede ser más original..
    BiKos

    ResponElimina
  2. Que xulo y que cocina tan conjuntada te ha quedado!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que va quedant arreglada la cuina. Les teles sempre decoren molt.
      Besets

      Elimina
  3. Que xulo y que cocina tan conjuntada te ha quedado!!!

    ResponElimina
  4. La telas es muy mona: te ha quedado genial. Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta la loneta amb motius de cuina. És un retall que em va donar una amiga. Encara em queda un troçet per fer uns agarradors.
      Besets

      Elimina
  5. Inés veo que sigues con el reciclaje de vaqueros. Y lo que te está dando de si... Me encanta tu panera multiusos. A mi me da auténtica pena descartar vaqueros. Cuando más viejos más resultones. Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ayyy Esther, et dóna pena perquè encara te´ls pots posar. La meva filla i jo, ja no: estem creixent!!
      Mil besets

      Elimina
  6. Me encanta todo lo de la cocina, y la combinación de color.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegren molt les teves paraules!! Gràcies.
      Besets.

      Elimina
  7. M'encanta la panera del pa, quina manera més original d'aprofitar els texans. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. És fóra del comú!! Amb els vaquers es poden fer un munt de coses.
      Besets

      Elimina