Traductor

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

diumenge, 22 de febrer del 2015

Joc de costura


Aquest és el meu conjunt de costura, que m'he anat fent poc a poc.

La funda de la meva màquina de cosir.

És reversible

El guarda blocs.

Els botons són de Sue Sunbonnet, al igual que la tela.

Un dels treballs que hi tinc al guardablocs.

La funda per tenir organitzades les tissores. En caben 3.

La borsa per a transportar els treballs a mig fer.

Ara porte un redwork que estic fent per a un coixí.

Diferents coixinets per a les agulles.

El guarda didals.

L'estoig fet amb un bloc de patchwork. Per tenir sempre a mà tots els marcadors.

 
La funda de la cinta métrica i el costurer de butxaca amb forma de caseta.


Per darrere.

El costurer de viatge per dins

El llibre d'anotacions, on registre els patrons i detalls dels treballs que faig. Porta una aplicación de Sue Sunbonnet costurera.

El costurer de mà. Porta una aplicación de la Sue Sunbonnet costurera al davant, i al darrere, el treball del jardí de l'àvia que vaig fer al curs de Paz Giral.


Per dins té molts departaments per a tenir tots el útils de costura en ordre.
El llibre d'agulles, que al davant porta una aplicación invertida en redwork de la Sue Sunbonnet costurera.



Per dins, varios departaments per guardar les agulles.

També té un altra Sue Sunbonnet costurera en redwork.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada